7 augusti

HOT!

Fan det är så jäkla varmt idag, jag vet knappt vart jag ska ta vägen! Sen är det jätte konstigt väder, det har kommit två små regnskurar idag. :/ Men jag har inte varit och solat eller något idag. Vi åkte ju till Eskilstuna förut. Jag hittade lite saker i Tuna Park, bland annat en klänning som jag har kollat på förut men aldrig köpt den och nu var den på rea för 99 kr och det fanns en kvar i min storlek, så det var ju menat att jag skulle ha den. ;)
Sen hittade jag även lite halsband och armband och även ett linne, lite smink och underkläder. :)

Nu har vi precis varit nere i tvättstugan, det var ganska mycekt tvätt den här gången. Och ovanligt mycket av mina vanliga kläder. Annars brukar det bara vara mina arbets t-shirtar och något vanligt plagg.

Klockan 20.00 ska jag iväg för att kolla på bio, vi ska se Sommaren med Göran. Hoppas den är bra!


Jag idag, älskar den här t-shirten! :)






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0