6 augusti

Ännu ett till

Det har blivit många inlägg idag men jag har inte haft något att göra förens ikväll. Jag kom ungefär precis hem. Jag mötte Molle nere i hamnen och vi gick till Riva och satte oss. Jag blev lite hungrig så jag beställde en grekisk sallad och Molle tog en äppelpaj.
Vi satt där i nästan två timmar sen var Molle tvungen att gå hem för hon ska ju jobba imorgon. När Molle gick hem mötte jag Anna och vi tog en lite promenad.

Jag är typ mer hungrig.. :/ Jag åt ganska tidigt på dan och sen var jag ganska hungrig när jag beställde salladen så blev inte så mätt. Kanske ska värma lite mat från förut idag, fast jag är inte sugen på den maten. Vilket problem jag har..


Jag innan jag drog och mötte Molle. :)


Molle, hennes äppelpaj och min grekiska sallad. :)






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Ja, det är mysigt nere vid hamnen. Skönt att sitta å äta glass där...om man inte tappar den :-(

2009-08-07 @ 07:04:50
Postat av: molle

Ja milla, ibland kan man ju drabbas av sådanna stora problem.

Och Lars, jag håller med dig, inge roligt med tappad glass!

2009-08-07 @ 07:56:54
URL: http://mbrege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0