6 augusti

Puh

Jag ska snart ner på stan och träffa Sofia. Vi ska kolla runt lite och sen måste jag köpa nya vita bhar. Dom jag har kan jag inte använda längre!
Idag har jag städat en del, men det är lite kvar. Jag tog en paus från städningen och började laga mat för jag var riktigt hungrig. Jag hade inte ätit frukost än. Jag tog nyss en snabbdusch så slipper Sofia hålla andan när hon ska gå runt med mig på stan. Jag vill ju inte att hon ska kolapsa på grund av mig.. ;D

Jag väntar på att hon ska höra av sig och under tiden kollar jag på Unga mödrar. Det är en som håller på att föda barn, det ända jag kan säga är PAIN och stackars tjej. Man ser ju verkligen att hon lider..






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0