5 augusti

Tjenixen!

Jag har inte hunnit uppdatera något idag för jag har inte varit hemma. När jag vakna gick jag och käka med Madde, Anna och Kimberly. Sen har vi varit ute i solen hela dagen. Vi gick och la oss i gräset och myste.
Det har varit så himla varmt idag så till slut åkte vi och badade. För första gången i år kunde man bada, det var behagligt i vattnet och man kunde vara i ett tag utan att frysa ihjäl.
Sen började vi bygga sandslott! Det såg så jäkla kul ut när ungarna gjorde de så vi var tvungna att också göra det. Sen började ungarna brevid sno ideér av oss.

Just nu är jag hemma hos Madde och Emil. Vi ska snart börja grilla, det ska bli mumsigt. :)

Hoppas det blir bra väder imorgon med. :)


Mysning i gräset. :)


Sandslotts bygge


Jag och Anna bygger förfullt.


Som småbarn på stranden


Resultat, snyggt va? ;D






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Vilken jälka tur du har med vädret på din semester. Kul!

2009-08-05 @ 20:48:39
Postat av: Anna

Fan va snyggt det blev! vi är bäst ;)

2009-08-09 @ 22:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0