31 augusti

Lunch

Ja nu har jag lunch. Jag sitter hemma hos mamma och äter som vanligt. Men jag har faktist hunnit med att shoppa en klänning! :) Jag har velat ha en volangkjol men inte hittat någon. Och i lördags hade Nattas syster på sig en volang klänning. Det ser ut som en kjol med linne så den slog jag till på! Skit snygg!

Imorse fick jag lite sovmorgon, typ bara 20 minuter men 20 minuter är mycket för mig. ;) Jag skulle nämligen besikta gamla lägenheten klockan 7 imorse. Allt gick bra och vi behöver inte betala något. :)
Sen hade vi inte tagit med oss diskmaskinen, den har stått i trapphuset över natten. Imorse när jag kom så satt det en lapp på den där de stod att en av grannarna ville köpa den om den fungerar och om vi vill sälja den. Vi får ändå inte plats med den nu så den kan vi sälja. Så ikväll ska dom köpa den. :)






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0