31 augusti

Jajamen!

Det ska bli spännande att äta idag. Jag har gjort en maträtt som jag aldrig har gjort förut. Det blev linsgryta med paprika, morot, lök och potatis. Hoppas det smakar gott. Jag har tjuvsmakat lite men allt har varit hårt de ska ju vara lite mjukare konsistens.

Vi var och handlade förut så nu är det fullt i kyl och frys. Linus köpte kitkat som han åt i bilen och jag stod emot från att smaka. Fast jag var bra sugen på att köpa popcorn men den höll jag mig för också. Bra där!

 

Efter vi har ätit ska vi åka och lämna diskmaskinen.


Klänningen som jag köpte idag, snygg va?! :D

 

 

 

 

 

 

milla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

den är jättesnygg!!!!!!!!

2009-08-31 @ 22:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0