31 augusti

Hemma

Jag är hemma från jobbet nu. Vi sitter och kollar i kokbok och på internet för att komma på något gott att äta. Jag vill testa något med linser. Vi har ju som sagt flyttat och då skulle jag sluta äta massa godsaker i veckorna. Så nu när jag kom hem och såg godis påsen och blev sugen gick jag till kylskåpet och skar upp en tomat och hade på lite aroma. Duktigt av mig!
Sen har jag tänkt att göra pizza sallad som jag kan äta på kvällarna när jag blir sugen på något. Har i alla fall för mig att det inte är så onyttig. Vi måste åka och handla lite idag, det är tomt på massa tillbehör till kött och sånt.

Ska fortsätta att kollar runt på maträtter, hej då!








milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0