30 augusti

God kväll

Jag orkar inte skriva så mycket men jag känner att det måste uppdateras lite.
Helgen har varit full bokad med flytt, party och flyttstädning..


Jag gör en punkt lista över dagen, jag orkar inte skriva. ;P
 
 - vaknad, kokade kaffa och bredde en smörgås till mamma
 - drog till lägenheten och städade
 - hem med resten av sakerna som var kvar
 - mamma och Lars var här och fikade
 - dom drog, Emil och Madde kom hit.
 - jag och Madde åkte till Eskilstuna och lämnade pappas bil
 - åkte och låna film av Emil och Madde
 
- affären, köpte mat
 - lagat mat och ätit


Nu ska vi titta på film och sen sova, god natt!






milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Tack för kaffe och fikabröd. Gott! Jag är imponerad. Det blir vuxenpoäng :-)

2009-08-30 @ 22:26:07
Postat av: Lars

Tack för kaffe och fikabröd. Gott! Jag är imponerad. Det blir vuxenpoäng :-)

2009-08-30 @ 22:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0