3 augusti

Så..

Fan det tog inte lång tid när man hade ett bra internet.
Det var bara att klicka på ladda upp så var bilden inlagd.
Här kommer dom i alla fall! ;D


Det här är från pride paraden!
På flaket såg vi bland annat, den kända frisören Bobby,
BlondinBella, hon Lulu från Äntligen hemma
och säkert någon mer som jag har glömt bort nu..


När Gynning och Berg repar inför Sommarkrysset som var på kvällen.
På andra bilden är de Salem som repar inför kvällen.


Jag och Natta i en karusell, jag tror det var Extrime. :D

När vi åker berg-o-dalbanan. Bilden längst till vänster är på Insane, sjukt rolig!!!


Natta i lustigahuset och jag i kö till en karusell. ;D


På kvällen vann vi "lite" choklad! :D






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Var det choklad i hela den stora kartongen?

2009-08-03 @ 22:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0