29 augusti

Nytt boende

I natt var första natten i den nya lägenheten. Det gick väl helt okej, bara det att sängen inte står mot någon vägg så jag var lite rädd att ramla ner. Då och då i natt vaknade jag till och kollade om jag fortfaranade låg kvar i sängen. ;D

Igår efter jobbet åkte jag direkt till pappa och hämtade hans skåpbil sen raka vägen hem till Strängnäs för att börja flytta. Allt från lägenheten fick vi med oss igår, idag tog vi förrådet. Det gick på bara ett lass så det var skönt. På kvällen kom Molle hit och tittade på lägenheten. :) Tommy och Therese kom även hit och kollade, vi fick blommor som jag hoppas lever ett tag, jag ska försöka i alla fall! ;D

Idag har vi som sagt flyttat allt från förrådet, snart ska vi packa upp lite och kväll blir det party. Först ska vi vara hemma hos Molle sen blir det utgång på beachen, hoppas vi kommer in ikväll. ;)



När jag vaknade imorse kunde jag inte bli annat än glad
när jag såg de här från vardagsrums fönstret.
Visst har vi ingen dålig utsikt!? :D

 

 

milla.


Kommentarer
Postat av: Therese

Hur mysigt som helst... har du krukor till blommorna ?? Annars har jag nog några vita.

2009-08-29 @ 13:15:35
Postat av: Lars

Lycka till med vakterna ikväll :D

2009-08-29 @ 14:59:10
Postat av: André

Fett utsikt! Måste komma förbi någon gång se hur ni har det! Ha det fint så länge! kram

2009-08-29 @ 15:05:18
Postat av: Babsan

ser kanonfint ut!! Kommer med din mamma nån gång och hälsar på :)

2009-08-29 @ 16:30:57
Postat av: elle

lycka till med nytt boende....kanonutsikt :)

2009-08-29 @ 17:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0