27 augusti

Tjabba tjena hallå!

Fan vad jobbet flyter på idag men tyvärr känns det som att det är fredag. Tur att det är torsdag och inte måndag när man känner så. Imorgon halv 9 får vi nycklarna till lägenheten! Jag vill bara att allt ska vara flyttat, jag vill börja inreda.
På jobbet har vi full upp nu, jag fick inte ledigt på morgonen imorgon utan jag måste åka och jobba och sen åka till Strängnäs igen för att hämta nycklarna.

Jag har inget mer att säga just nu. Jag får uppdatera lite senare när jag har kommit hem.






milla.

Kommentarer
Postat av: Therese

Va konstigt att du inte fick ledigt, man har rätt till en dags tjänstledigt för flytt.

2009-08-27 @ 12:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0