27 augusti

Tjola!

Nu ska vi se om de här kommer att funka. Vårat internet har varit väldig segt idag. Tar flera minuter att få upp en sida och internetet kopplas från.

Förut drog vi iväg och handla för att handla grejor till att göra tacopaj, men det gick inte så bra. När vi kom hem och skulle börja med med maten då hade vi glömt att köpa pajdegen!! Hur fan kan man glömma det?
Då var det bara att tänka om så det blev "vanlig" taco. Men tyvärr bara med sallad, lök och tomat. Jag som har på hur mycket som helst. Jag äter massa grönsaker till de men nu blev det bara sallad och tomat, inte ens lök för det tycker jag inte om i tacos. 
Vi tog dom fina rosa plasttallrikarna med plastglas och plastbestik och började äta. ;D Haha, jag skulle tina mitt taco börd och tyckte Linus var lite trög som höll det över den varma plattan. Jag tyckte man kunde lägga de på så de tina fortare. Hahaha, efteråt fattar jag inte vad jag tänkte med. Det brände fast på en gång och Linus började garva direkt och undra hur fan jag tänker. 

Nu ska jag fortsätta att kolla på Du är vad du äter, tjing!
197
198





milla.


Kommentarer
Postat av: Therese

;-)) ni två.... jag kan se er framför mig..

2009-08-28 @ 05:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0