26 augusti

MMM!

Jag är riktigt nöjd med matlådan idag. Det är pasta med kyckling gryta, och själva såsen är fortfarande såsig. Nami nami!
Fy bubblan vad det regnar idag. ;) Men jag tycker det är ganska mysigt förutom nyss när jag var tvugnen att springa fram och tillbaka till i en kvart för bära in saker. Hoppas resten av dagen går fort för jag vill hem! Egentligen vill jag bara kurra ner mig i soffan och sätta på en film när jag kommer hem men så kommer det nog inte att bli..

Nej nu ska jag gå igenom några bloggar som jag brukar läsa.
191
192
193
194
195
196

milla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta kolla bilnummer, Milla. Du har fått en mani.

2009-08-26 @ 16:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0