26 augusti

Mat i magen

Jajamen, nu har vi ätit. Efter lite packning så blev vi hungriga. Eller jag var hungrig redan innan vi började packa. Efter ett tag så kom vi överens om att äta kinamat. Tur att jag ser nummret från fönstret för annars hade jag inte kunnat ringa för jag har packat ner matlistorna från olika ställen.
I alla fall.. jag ringde och sa vad vi skulle ha, när jag var klar sa hon bara "okej, tack så mycket.." sen la hon på. Min första tanke var "Jaha och hur lång tid tar det??"

Vi chansade på 10 minuter sen gick vi ner. När vi kommer ner frågar hon om vi har beställt och jag svarade ja. Sen började hon säga massa men jag hörde inte vad hon sa eller jag förstod inte, ni vet hur det kan låta med kineska/svenska. Det ända jag hörde var "extra lis.."
Det visste jag att jag hade beställt så jag sa bara ja och betalade. Det blev lite spännande sen när man kom hem ifall man hade fått med sig rätt mat, tur att vi hade det då. ;)

Ska ta mig en dusch nu och sen förbereda mig inför natten.







milla.

Kommentarer
Postat av: molle

vilka fina rosa tallrikar!! :)

2009-08-27 @ 08:29:14
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: elle

så fint o mysigt det ser ut mitt i flytten...trevligt:)

2009-08-27 @ 11:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0