24 augusti

Höst

Jajamen, idag börjar hösten. Det hörde jag på radio imorse. Det ska bli skönt med lite mörker, det är mysigt och jag sover bättre när det är helt mörkt. Så är det ganska fint ute när det är höst, alla träd blir så fina när dom blir röda och gula. :)

Jag sitter hemma hos mamma, jag kom precis hit. Hon helt upptagen med att städa hela lägenheten. Hon märkte inte ens när jag kom in. Jag fick skrika hej tre gången sen hörde hon, då blir hon skit rädd och hoppade till. ;D

Efter jobbet idag ska jag först till Elgiganten och lämna in min mobil sen ska jag hem och börja städa, tvätta och packa ner saker. Ser inte framemot att komma hem idag..
188
189
190



milla.

Kommentarer
Postat av: molle

heja sommar!

2009-08-24 @ 16:25:05
URL: http://mbrege.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0