24 augusti

ÅÅÅÅH! :D:D

Just nu är jag super duper mega lycklig! Jag kollade precis min mail och såg att jag hade fått min lönespec! Och fan va bra lön jag fick den här månaden! :D Plus att jag har lagt undan pengar så jag kommer känna mig som en miljonär imorgon när lönen har lagt sig inne på mitt konto! :D

Vi har börjat packa ner saker, vi håller på i köket men det tar tid och det är inte roligt. Plus att vi har tvättstugan så vi springer upp och ner till den. Så nu måste vi ner igen, hej då!


Packning på G!






milla.

Kommentarer
Postat av: Therese

;-)) Men jag sa ju att det tar tid att packa ned sakerna.. du ser man har mer än man tror.

2009-08-24 @ 19:33:43
Postat av: mamsi

man har jo alltid mycke mera än va man tror, tur att ni har kartonger, säg till om ni behöver flera:)

2009-08-24 @ 21:22:31
Postat av: Lars

Kul att du är nöjd med lönen när du jobbar och sliter. Idag såg jag att du jobbar full dag och inte slutar tidigt. Klockan var nästan 16.00 när jag tutade på dig.

2009-08-24 @ 21:44:34
Postat av: André

Hej! Vad duktiga ni är!!

2009-08-24 @ 23:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0