22 augusti

Hej hej hej!

Jag är redan uppe och det är lördag! Egentligen får jag sova huuuur länge jag vill men jag har valt att gå upp. Nej men jag vaknade vid halv 10 och var inte trött, då tänkte jag att jag lika gärna kan gå upp. Jag gick och la mig ganska tidigt igår, somnade väl strax efter 12.

Idag är det party i Eskilstuna hos min syrra som jag nämnde igår, så jag måste ner på stan. Måste till systemet, affären och så måste jag köpa strumpbyxor. Vet inte riktigt vad jag ska ha på mig men om de blir kjol måste jag vara beredd. ;) Jag vill ändå ha byxor.. Vill passa på nu när det är hemma fest och vi inte ska ut, det är så jäkla varmt att ha byxor ute annars. Aja, får se hur de blir. :/  Sen vid 17.40 tror jag det var, tar jag och Natta tåget till Eskilstuna och går direkt till min syrra och börjar festa.

Idag jobbar Linus så imorse gick han upp och jag fick ligga kvar. ;) Jag blev faktist lite förvirrad när jag vaknade till lite senare och såg att klockan var mycket, trodde att jag hade försovit mig men de hade jag ju inte, det är ju LÖRDAG! :D

Jag ska plocka undan lite här hemma nu, ser som vanligt ut som en bomb har dropat ner..







milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0