22 augusti

Lördag

Jag har varit nere på stan nu, fan vad mycket folk det var ute idag. :/ Är det något speciellt i stan? Det var långa köer över allt men det gick ganska fort ändå. :)

Innan jag drog ner på stan plockade jag undan lite disk, nästan ingen kvar nu. ;) Sen duschade jag och färgade ögonbrynen som hade blivit ljusa igen. Tycker jag får färga dom hela tiden. Men nu är dom i alla fall bruna och inte blonda så dom inte syns. ;D

Snart ska vi laga mat, har ju inte ätit någon frukost än. Ska få mat hemma hos syster ikväll men jag måste få i mig något innan det. :) Tror jag ska ha med mig lite apeach ikväll, det blir smarrigt.


Dagens outfit, vet fortfarande inte var kvällens outfit blir. :/







milla.


Kommentarer
Postat av: Therese

Det är ju mälardagen idag därav är det mycket folk överallt. Det är nog mest nere på visholmen och västerviken

2009-08-22 @ 15:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0