21 augusti

Kväll

Efter jag skrev det förra inlägget gick vi ner till Natti och käkade. När maten var nere i magen gick vi till Ica och handlade lite gott inför kvällen. Nu ikväll kommer det inte hända mycket mer än tv tittande. Det passar mig bra så jag kan ladda inför imorgon.

Då ska jag och Natta till min syster och parta lite. Vi ska tydligen bli 14 tjejer hemma hos min syrra som ska parta loss lite. Det här är planerat sen långt tillbaka. Så det här har jag sett framemot, det ska bli kul. :) Imorgon tar jag med mig min kamera så då får ni se bilder från kvällen på söndag! Äntligen blir de lite bilder.. Lämnade inte in min mobil idag, orkade inte efter jobbet. Jag ville bara hem.

Jag ska fortsätta att kolla på tv nu, vi hörs. ;)






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0