20 augusti

Vinter

Jag vill ha vinter nu! Det är inte varmt ute och då kan lika gärna snön och vintermörkter komma så man får mysa med tända ljus ner bäddad i soffan med var choklad efter att ha varit ute och åkt pulka. ;) Plus att i vinter vill jag åka uppåt i landet och åka skidor, helst vill jag lära mig att åka snowboard. Har alltid velat lära mig de men de har inte blivit av. Jag har testat att åka de en helg men de gick inte så bra, jag klarade liften men inte backen. ;)

Nu tycker alla säkert att jag är helt dum i huvet som längtar till vinter, men me like vinter! ;D






milla.


Kommentarer
Postat av: Therese

;)) Nej, då du har helt rätt i att det är mysigt med en massa tända ljus och att man kan sitta inne uppkrupen i en soffa och se ut på vinterlandskapet ( man kan ju alltid hoppas ) men det är inte kul att behöva gå ute om det är snö o kyla.. just nu är jag glad att det är sol o någe så när varmt i alla fall..

2009-08-20 @ 13:33:46
Postat av: Brorsan

Nu blev jag stolt över dig dyrran. Vinter är KUNG.



Puss på dig!

2009-08-20 @ 20:46:49
Postat av: Anonym

yes vinter är toppen:)

2009-08-20 @ 22:42:28
URL: http://millasvestad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0