20 augusti

Äntligen hemma efter en hård dag..

Ja nu är jag hemma, har varit de i snart 45 minuter.. Tur att jag kom hem när jag gjorde, för det stod nyss en lastbil (sån där lång med släp och allt) här ute på gatan som inte kom iväg. Det var för trångt i korsningen. Det var fan folksamling här utanför. ;D Hörde en röst hela tiden som försökte styra upp allt.
Jag tog kort men tyvärr funkar de fortfarande inte att få kontakt med dator, jätte dumt! Men imorgon tänkte jag lämna in mobilen. :)

Jag ska dra en liten cliffhanger nu: "bakom kuliserna"...
Berättar mer om de senare ikväll. ;)

Idag får jag äta mat själv för Linus jobbar, han fick jobb idag. :) Han skulle dit och prata med chefen idag vid 11, han fick börja direkt efter mötet. :) Han får jobba över redan första dan, inte illa.






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0