2 augusti

Oj oj oj ..

Vart ska jag börja? Det hände ganska mycket igår. Det började med att jag och Natta åkte till Stockholm och när vi kommer dit så är pridetåget i full rulle! Så jäkla kul att se! Så vi drog inte till grönan på en gång vi var tvugna att stanna och kolla lite. Man såg en hel del kändisar i tåget. Skoj! :)

Men tillslut begav vi oss till grönan och det var sjuk kul! Det blev massa karusell åkning. Vi åkte Insane och den var verkligen INSANE! Men den var så jävla rolig. Vi åkte den två gånger och andra gången var det så jäkla läskigt för vi satt med ryggen vänt åt andra hållet så man såg inte när vi skulle tippa.
Vi skrek och sen var åkturen över, det var så jävla värt det för de var sjuk kul men jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv, trodde seriöst att jag skulle dö!

Inte nog med det vi vann en jätte stor choklad! Jag blev så glad så jag drog upp handen och gjorde hi five med killen som stod i choklad båset. Haha! ;D Men jag kan ju inte vara den första som blir så glad! Choklad är ju gott. ;)

När vi kom hem till Strängnäs var klockan 10 över 12 och vi hade bestämt oss för att gå ut. Snabbt hem till Natta så hon fick byta skor och sen åkte vi till BK. Där mötte vi Molle som också skulle ut nykter, så vi var tre tjejer som gick ut nyktra och dansade. Tyvärr var det inte så jätte bra musik men dansa gjorde vi ändå! ;)
Man kände hur svettigt det var och jag hade jeans och ett linne bara. Inte så värst partyklädd men vafan jag kom ju direkt från grönan! ;D

Efter krogen hängde jag med Linda, Madde och några andra på en efterfest. Var inte där så länge men en stund. :)
Åkte och hämta Linus som var hemma hos Kalle, sen åkte vi hem.
När jag precis hade kommit hem vid 20 i 4 ringer Oskar, han undrade var alla var och alla var typ hemma så då frågade han mig om jag kunde skjusa hemma honom. Det gjorde jag och han bor väldigt mycket ute på landet. När vi åker ute i skogen ;) säger han att det brukar komma upp massa djur på vägen men de gjorde det inte. Förutom när jag hade släppt av Oskar då kom det upp en katt, två harar, en räv och ett rådjur!

Det här blev ett långt inlägg så bilderna lägger jag upp senare, orkar inte nu! ;)






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Schysst tempo igår :-) Jag förstår inte hur du orkade.

2009-08-02 @ 17:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0