19 augusti

Satan i gatan..

Jag är helt slut! Fattar inte hur man orkade jobba förut. Jag har nyss fått i mig mat och det gör inte saken bättre, blev ännu tröttare. Kroppen är helt slut, jag vill ha helg nu! Men god mat var det. ;) Potatis, farmabiff, kokade grönsaker och brunsås, mums! :)

Jag var ganska trött när jag skulle upp imorse. Jag somnade inte förens sent och vaknade flera gånger i natt på grund av mag ont. Det är inte ens kul, tycker killar kan få stå ut med sånt också! Fan dom behöver inte stå ut med mycket..

På tal om killar.. Dom är fan inte mycket sämre än vi tjejer på att prata skit, tro mig jag vet! Jag jobbar med killar hela dagarna. Det är inte bara vi tjejer.. Dom är riktiga skvallerkärringar. ;)






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Du är taggad idag, Milla :-)

2009-08-19 @ 19:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0