19 augusti

Skit internet!

Jag har mobilt bredband och då får jag surfa för en viss GB i månaden. När jag har uppnått den summan så blir internetet väldigt väldigt segt men den här månaden slår det alla rekord. Det tar hundra år för en sida att ladda klart och när jag ska läsa bloggar så kommer inga bilder upp.

I nya lägenheten finns det varken stadsnät eller comhem och jag vill inte skaffa hemtelefon för det blir bara en extra kostnad som jag inte har lust att betala. Jag har ingen nytta av en hem telefon, jag sköter alla samtal från min mobil. Varför kan man inte bara få ha internet utan hemtelefon?!

Så nu sitter jag hemma hos Therese och Tommy och lånar deras internet. Det är ingen hemma här så jag får sitta helt själv. Men snart ska jag iväg och möta upp Madde, hon ska äta och vill inte göra det själv. Då tänkte jag vara snäll och göra henne sällskap. Jag har ju redan ätit men jag kan ju alltid sitta och glo. ;D






milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0