18 augusti

Mums

Jag sitter och äter min matlåda nu. Idag är de värsta lyxmatlådan, jag har kinamat! Igår var de meningen att vi skulle äta makaroner och köttbullar men Linus frågade om jag vill ha kinamat och det är självklart, så kinamat blev det!

Jag har gått upp lite i vikt nu under sommaren och jag tänkte göra något åt det då men nej fan jag hade semester och de var varmt när jag jobbade, hade helt enkelt inte ork eller lust att göra det då. Så då tänkte jag att de får bli senare, typ till hösten.
Nu har jag bestämt mig, när vi har flyttat ska jag sluta äta godsaker mitt i veckorna. Jag kan inte sluta helt, det är för gott. Jag kan inte heller banta de verkar bara jobbigt och mat är för gott. Därför får det bara bli godsaker på helgerna plus att jag ska börja röra lite mer på mig, så spåret vi ses inom en snar framtid! ;)

Jag ska äta klart nu sen ska jag glo runt lite på internet, måste passa på medans jag är hos mamma som har ett snabbt internet! ;)
186





milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0