18 augusti

Panik..

.. ja jag har lite panik just nu. Jag har kommit på att snart flyttar vi. Och jag har inte gjort något än. Fast packningen har jag inte så mycket panik inför, den går nog ganska fort. Men de är allt de där med flytta elen, adressändra.. Ahh!

Jag tänkte ringa den andra hyresvärden och fråga om jag kan få nycklarna på fredag. Jag ringde dom förra veckan men då var han jag skulle prata med sjuk. Om jag får nyckeln på fredag tänkte jag att de skulle vara skönt att kunna flytta lite saker då och då under veckan som kommer men när ska jag flytta elen om det blir så? Och får jag nycklarna på fredag vet jag att jag inte kommer kunna hålla mig, jag kommer flytta över allt på en gång.. Allt är så klurigt.. :/







milla.

Kommentarer
Postat av: mamma

haha vilket härligt flyttlass...det var nog bättre för:)

2009-08-19 @ 11:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0