18 augusti

Trött

Jag kom nyss hem. Idag har vi varit iväg till Jysk och Karlsson. :) Inne på Jysk hittade jag billiga handdukar till de nya badrummet i den färgen som vi ska ha där. :)

Annars har jag inte gjort så mycket mer idag och kommer inte göra så mycket annat än att kolla på tv ikväll. Jag tänkte lägga upp bilder som jag har tagit med tyvärr det går inte. Mobilen får inte kontakt med datorn eller något. :/ Nu kanske jag har en anledning till att lämna in den så min display blir hel igen! ;)

Linus har sagt att han ska göra blåbärspaj idag, de ser jag framemot. :D






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är du väl snart varm i kläderna och inne i jobbet igen? Skönt med omväxling - jobba o tjäna pengar - ledig och slappa. Hare bra!

2009-08-18 @ 20:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0