17 augusti

Back to work!

Imorse var det inte roligt att gå upp, jag åkte och lämnade mammas bil hos henne och sen gick jag till förrådet. När jag gick dit var jag irriterad på allt, jag hade sten i skon som jag gick ett par meter med tills jag blev så irriterad att jag tog mig ork att ta av mig skon och tömma den.
Sen var de en grej till som jag var väldigt irriterad på förra året. Den där jävla häcken som växer ut på trottoaren så man knappt får plats att gå, DUMT ATT KLIPPA DEN?!

Det märks att jag inte har jobbat på fyra veckor för tekniken satt inte riktigt som den har gjort. Jag var helt vilse och jättesölig. Men efter den här veckan är slut ska ni se att jag är fit for fight igen. ;D






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår att sånna saker kan förstöra en hel vecka! usch!

2009-08-17 @ 12:37:55
Postat av: Anonym

alltid trögt första veckan efter semestrn, man får för fasan panik när jobbet rullar igång igen...............:)

2009-08-17 @ 15:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0