17 augusti

Home

Ja, nu är jag hemma. Eller jag har varit det ett tag. När jag kom hem la jag huvet i Linus knä medans han tittade på film, jag kan ju säga att jag somnade direkt. Jag är helt slut. Men var tyvärr tvungen att gå upp för vi har den där förbannade tvättstugan idag.
Varför finns det smuts? Det skulle vara så mycket lättare utan, eller typ självtvättande kläder, eller kläder som stöter bort smuts! Kanske ska börja klura lite på de där ;)

Jag vill åka ut till Karlsson och Jysk men de vill inte Linus. Jag vill ju kolla på nya saker till lägenheten, det är ju såå kul! Jag ser verkligen framemot att få inreda igen! :D

Nej, nu är det dax att gå ner till den där underbara tvätten igen.
Tjingeling!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0