13 augusti

Hej hej!

Igår kunde jag inte skriva för då hade jag fullt upp. Camilla var nämlingen på besök! Nuförtiden bor hon i Spanien men är hemma i Sverige på lite besök. :) Vi har inte pratat något på över ett år för när hon åkte var vi inte riktigt sams, vi hade tjatsat om en skit grej och sen en vecka senare åkte hon så vi hann aldrig reda up de. Men när vi träffades igår behövdes inte det, allt var som vanligt. Så himla skönt! Det var precis som att hon hade varit borta i en vecka.
Har verkligen saknat henne!

Jag åkte till Flen vid halv 11 för att hämta henne, hon hade tagit tåget hit. När vi kom till Strängnäs åt vi lunch och sen gick en sväng på stan. Efter stan blev det en liten promenad och sen hem till mig. Då satt vi på balkongen och bara pratade, vi hade ju en hel del att ta igen. ;) Det vara riktigt mysigt.
Lite senare vid 5 började de komma lite andra tjejer hit och vi började festa, eller festa gjorde vi inte. Vi "chilldrack" eller vad man ska säga. ;) Egentligen skulle hon åka hem på kvällen men hon blev kvar tills idag. Hon åkte hem tidigt på förmiddagen, då blev de en stor kram och nu ska vi fan hålla kontakten. ;)

Nej, nu ska jag göra mig lite iordning sen ska jag åka upp till Madde och hänga lite, onödigt att båda ska sitta på varsitt håll och hänga. ;D


Camilla :)


Vi satte oss och bara dega lite efter promenaden






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så kul att ni träffades igen, jag har oxå saknat henne :)

2009-08-13 @ 13:48:43
Postat av: Lars

Hon är sig lik, Camilla. Du borde åka och hälsa på henne någon gång. Det skulle väl vara kul.

2009-08-13 @ 14:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0