13 augusti

Makaroner och köttbullar

Nu sitter jag hemma hos Madde, vi har nästan precis ätit. Det blev makaroner och köttbullar. Jag var så jäkla sugen på de när jag var hemma så de var snällt att jag fick de när jag kom hit. ;)

Vi har även hunnit gå igenom lite bild mappar på hennes dator för att jag ville också ha dom bilderna. Det blev en hel del bilder som jag inte hade fått. Men nu har jag dom, det var kul att få se lite bilder. Vissa var ganska gamla. ;P
Jag ska måla mina naglar nu, vill inte gå runt med de jag har på mig nu. Det var fint igår till dom kläderna jag hade men det passar inte till så mycket annat. I alla fall inte det jag har på mig idag.

Innan jag gör de ska ni få se lite bilder ifrån igår. Jag tog tyvärr inte så mycket bilder, Camilla tog några bilder så jag hoppas att jag får dom med. :)

















milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0