11 augusti

Dagens!

Vi kom precis hem från McDonalds. Jag kom på att det är fan inte ens gott där. Men ändå äter man där, efter man har ätit mår man bara illa. Och det är fan inte meningen att man ska göra de efter man har ätit.
Idag vet jag inte alls vad som händer. Igår kväll var Natta, jag och Kimberly nere i Ugglans park och kollade på det som var där. Vi kollade inte på allt för de var så jäkla tråkigt. Synd, när det äntligen händer något i Strängnäs så lyckas det inte. I alla fall inte i mina ögon. Efter de gick vi hem till Kimberly och käkade chips med dip och satt och pratade.

Vid 12 skjusade vi hem Natta som skulle upp och jobba tidigt idag. Sen åkte vi till Statoil och köpte mer gott. Efter ett tag dök Linus, Pontus och Jimmie upp. Det blev lite tv tittande och sen drog vi hem.

Det var väl allt för den här gången..







milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0