11 augusti

Home

Nu är jag hemma efter en promenad med Natta. Jag gick till henne förut och fick lite mat. Det var smaskens! Sen gick vi fort till GM och köpte lite godis, vi var tvugna att skynda oss för vi var tvungna att se slutet av ett program. Vi hann se slutet och få i oss lite godis. Sen blev det promenaden. Vi gick ett varv vid vattnet sen satte vi oss på en bänk och bara tog de lugnt, myspys..

Nu ska jag kolla lite på tv, det känns som att det är det ända jag har gjort idag. :/
Ska se om jag hittar något gott att tugga på, vet att jag inte kommer göra de för jag vet att vi inte har något hemma. Men jag är sugen på te och knäckemackor, de vet jag att vi har. Tyvärr har vi nog ingen tomta hemma som jag vill ha på mina mackor. :( Äh, de blir gott ändå. ;)


Man ser tyvärr inte så mycket, det var ganska mörkt.
Men det var i alla fall våra utsikt när vi satt och tog de lugnt. :)






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Jag tyckte att det var en snygg skymningsbild. Stämningsfull.

2009-08-12 @ 22:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0