11 augusti

Lalala

Jag sitter och kollar på How I met your mother, det är en riktigt rolig serie faktist. Jag är lite besviken på allt som går på tv på dagarna. Som idag när det har varit dåligt väder.. Vad ska jag kolla på då om det inte går något bra. Det kan ta flera timmar mellan ett bra program och ett annat bra program. Vad gör man mellan dom programmen? Man skulle kunna kolla på film. Men jag har ingen bra hemma, vad gör jag då? Jag vill ju inte gå ut i de dåliga vädret och hyra en.

Fan de skulle vara jag som bestämde tv tablån, då skulle de vara massa skit serier som man följer.

Nu när det börjar bli kväll och det börjar komma bra tv program efter varandra, ja då blir det bättre väder och man vill ut. Helt jävla värdelöst!







milla.

Kommentarer
Postat av: elle

du är alt rolig du...

2009-08-11 @ 19:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0