10 augusti

God dagens!

Fan idag var det inget bra väder, det är moln över hela himlen. Jag har inte haft så jätte tur med väder nu på min semester, det har varit bra dom senaste dagarna men jag har haft semester i snart 4 veckor. Det här är min sista vecka! :( Jag visste att tiden skulle gå skit fort bara för att man hade semester.

Snart är det dax att flytta också, jag kollade i almanackan nu idag och det är inte långt kvar. Måste nog börja planera lite så jag inte missar något. Och hoppas det är någon som kan ta min lägenhet den 1 september, jag vill inte ha två dubbelhyror!
 
Jag skriver lite senare och lägger in bilder från i lördags, jag började göra det igår men det tog sån tid och det började ett bra program på tv så jag var tvungen att avbryta. ;D

Btw, Grattis Lars på namnsdagen. Och min bror som heter Lars Christian. ;)






milla.


Kommentarer
Postat av: Therese

Gick förbi nya lägenheten idag, såg att de redan flyttat ut därifrån. När får du nyckeln dit?

Säg till om vi ska boka släpkärran från bilia.

2009-08-10 @ 16:01:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0