10 augusti

Här kommer massa bilder från i lördags!


Min outfit för kvällen, Natta hade rocktema.. Jag försökte i alla fall. ;D


Annas outfit


Födelsedagsbarnet själv!


Här öppnar hon presenten från oss tjejer,
hon fick en guld fisk som heter Sten-Arne.


Molle och
Sofia


Mollie
 

Sofia


Jag och
Molle


Sen förflyttade jag mig till födelsedagsbarn nummer 2!


Robin, Sophie och Emil


Någon som jag inte kommer ihåg namnet på och Madde


Jag försöker komma över staketet för att se vad som händer där bakom,
vi hörde röster i alla fall. Men jag lyckades aldrig komma över.

Robin spelade för första gången och han vann på en gång!


Däremot gick de inte lika bra för
Emil


Robin, Emil och jag på väg till Anna på efterfest


Robin på toppen humör



Trashig brud fan! ;D


Mitt natt krubb, kokta ägg och öl


Linda och Anna busar lite


Madde står och lagar mat







milla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0