1 augusti

TJOHO!!

Nu har jag precis fått i mig lite frukost som bestod av en tomat med aromat på och två glas juice. Bra frukost va? Men jag måste få i mig lite och jag visste inte vad jag var sugen på. Sen när Natta och jag kommer till Stockholm ska vi äta något mer. Ville bara få i lite i magen tills då.

Igår blev det en spontan utgång med Linda, det var riktigt roligt. :) Sofia och Natta kom förbi och var med ett tag. :)

Nej nu måste jag fixa de sista och sen dra! Fotografiaparaten är laddad så nu är det bara att köra! :D
Hoppsa ni får en bra dag, det kommer i alla fall min att bli! ;)






milla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) :) :) lycka till med fotografiaparaten

2009-08-01 @ 15:39:06
Postat av: Anonym

o se till att inte tappa den...

2009-08-01 @ 15:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0