9 april

God dag!

Jag sitter hemma hos mamma och äter min matlåda..
Så plingar det på dörren och det är min kära bror som jag inte har träffat på flera månader. Han har varit hemma lite mer än en vecka men jag har inte hunnit träffa honom än. Men idag fick jag göra de. Det var ett kärt återseende! :D

När jag kom hem till mamma idag så fick jag ett jätte stor påskägg fullt med godis av Lars. TAAACK!
Jag lovar att det kommer slinka ner en och en annan godis i magen. ;) Mums!

Haha, mamma har flyttat på lite möbler men det märks knappt. Hon visade precis Christoffer vad hon har gjort. Han svar var: "Ja, jag ser att det är något som är annorlunda men jag kommer inte på vad. Jag vet att jag har varit här sen jag kom hem för jag har i alla fall varit inne i köket och ätit" haha, moff.. :P

Nu ska jag gå och umgås lite, hare!
159





milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0