9 april

God kväll!

Just nu sitter vi och kollar på filmen som går på 6an. Har för mig att den heter Benknäckar gänger - krossa dom. Hur som helst är den bra, jag sitter och garvar en hel del.

Idag fick jag sluta klockan 2, det fanns inte så mycket att göra idag. Hur skönt som helst. När jag kom hem tog jag de bara lugnt.
Jag har hunnit med att måla mina naglar, nu är dom fina och jag behöver inte skämas för mina händer. Känns som tjej händer igen! ;D Jag var tvungen att passa på nu när alla är lika långa. :) Jag har även hunnit med att sova en stund, de var ruggit skönt. Nu är det lång ledig och jag ska njuta varje sekund!

Snart börjar filmen igen, ha en jätte bra påsk!
Puss på er!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0