8 april

HAHA!

Jag har precis varit med i radio!
Hallå P3 idag pratar dom om busringningar. Då ringde jag in och berättade om en gång när vi var ett gäng tjejer som skulle ha kul och busringa. Vi slog bara ett slumpmässigt nummer och kom fram till en tjej som svarade sitt namn, nu kommer jag inte ihåg vad hon hette men vi säger att hon hette Sandra.
"Sandra mitt i maten" svarade hon lite irriterad och min kompis sa "Oj förlåt att jag stör mitt i maten men hör du inte vem det är?".. Tjejen i telefon blev lite förvirrad eller vad man ska säga.. Sen gissade hon på att de var hennes kusin och min kompis drev vidare och sa att det var de. Dom små pratade lite..
När samtalet ledd mot sitt slut hade tjejen inte fattat att de inte var hennes kusin. Så min kompis sa att hon tyckte de vore kul om dom kunde hitta på något någon dag och sen att hon skulle höra av sig i veckan.
Stackars tjej.. Men vi hade ju skit kul åt det! :D

Haha, visst var de klockrent?

Här är länken, så kan ni lyssna! :D Ta fram till 47 minuter så är jag med strax efter de..
http://www.sr.se/webbradio/webbradio.asp?type=broadcast&Id=1689209&BroadcastDate=&IsBlock=






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Nu är du mediakändis :-)



"Känd radiopratare från P3"

2009-04-08 @ 18:20:49
Postat av: Anonym

Skitkul att lyssna på dig:)

2009-04-08 @ 20:45:36
Postat av: Therese

Hahahahaha då var det du i alla fall, lyssnar på denna kanal på jobbet, och igår så sprang jag lite fram o tillbaka till min plats vilket gjorde att jag aldrig hörde ditt namn, men jag tyckte jag kände igen rösten... klockrent. kramis //

2009-04-09 @ 05:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0