8 april

God kväll!

Shit vad jag är trött. Jag låg nyss och kollade på hockeyn och somnade till. Jag är som en zombie just nu.

Idag hände de igen, jag blir så jävla trött. Varför ska dom vara efter mig!? Jag fick böter IGEN! Jag parkerade utanför mamma för jag skulle upp och äta. På den tiden hann dom ge mig 600 svenska jävla riksdaler i böter!!!
Det är som att dom åker efter mig och väntar på att jag ska parkera fel och PANG så är dom där och skriver sina jävla lappar!
Men jag antar att jag får skylle mig själv, men va fan tre månader irad.. Låt mig vara!

Jag satt och tänkte på hur många parkeringsböter jag har fått på dom här två åren som jag har hunnit haft mitt körkort.. Jag kom fram till 5 eller 6 stycken plus en varning. Jag lyckas få alla dom men jag har aldrig blivit stoppad när polisen har haft kontroller.

Ääh, nu skiter jag i de här jag blir så pist!
God natt!


Lucky me?! NEEEEJ!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0