7 april

Åååh!

Så irriterande, jag vill verkligen till jobbet idag men min mage är emot mig! Jag har haft as ont i magen hela natten och när klockan ringde imorse kändes det fortfarande inte bra. Så de var lika bra att stanna hemma och vila.
Det gör fortfarande ont nu men det har gått över lite. :)

Jag kan verkligen inte ta hand om riktiga blommor. Dom bara dör.. Igår fick jag släng min påskblomma men jag ska fan köpa en nu, för jag ska ha en under påskhelgen.. Tur att jag fick nåra plast blommor när jag fyllde. ;D


Så här fin var blomman. ;D Obs..
Blomman i bakrunden är plast, därför den har hållt sig sen jag fyttade hit. ;P






milla.

Kommentarer
Postat av: Lars

Du får en ny blomma av mig. Jag bad Edel köpa. Gör som din bror Christoffer. Strunta i att vattna. Då går det bra :-)

2009-04-07 @ 16:29:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0