7 april

Tjohoo!

Idag på förmiddagen ringde Molle mig och frågade om jag kunde gå ut med Tyson och självklart kunde jag de. Jag gick och hämtade honom så han har varit med mig hela dagen. :)
Mamma kom även hit. Vi åt lunch och jag fick lite påsk presenter som bestod av lite smått och gott. :) Jag fick även en ny påskblomma av Lars! Tack igen! ;D

När mamma åkte hem hängde jag och Tyson med grabbarna och skejtade. Eller vi tog en promenad.. Dom var och skejtade uppe i Finninge. När dom var klara så gick jag och Linus därifrån. Vi gick och lämnade Tyson. Nu när jag sitter i soffan och slappnar av så känner jag hur mina ben verker! Jag måste ha gått flera kilometer idag.
Men det har nog ingen nytta för nu sitter jag och äter lite godis! ;D

Jag blir så besviken!  Det är inge Desperate housewives idag för att de är hockey på femman typ hela kvällen! Inte fan bryr jag mig om de, jag vill se Desperate!

Aja, ha en bra kväll!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0