6 mars

Jahapp..

Imorse var jag trött men kom upp i alla fall. Jag fixade mig och när jag åt min frulle i bilen blev jag piggare. Åkte och jobba på ett ställe.
Men i natt har jag och min mage varit så överens. Jag har haft värsta magknipen. På morgonen kände jag inte av det så mycket så därför åkte jag till jobbet. Men de gick 2 timmar sen var jag tvungen att åka hem. Jag behöver ju inte gå in på detaljer men de har blivit några toa besök..

Annars är jag pigg och jag ville inte missa jobb idag så jag har passat på att måla mina utemöbler nu när det är varmt och solen skiner. Det blev faktist ganska bra. :)

Nu börjar jag få ganska ont i magen igen så jag ska lägga mig på soffan och glo på tv.






milla.

Kommentarer
Postat av: mamma

Du jag mår oxå illa o är inte alls bra, säkert något som går...för vi har jo inte setts i helgen så vi har inte smitta varandra. Krya på dig...kul att du har hunne med utemöblerna, men va rädd om dig. Kram kram.

2009-04-06 @ 13:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0