6 april

Blää..

Det är så jäkla trist att vara hemma. Finns inte alls mycket att göra än att kolla på tv. Jag börjar må bättre nu. :)

Klockan 17.00 har vi tvättstugan, och det är inte lite tvätt idag. Usch, kommer hålla på hela kvällen! Och det är inget speciellt på tv idag.
Jag har precis kollat på Gossip Girl, jag trodde inte att de gick i repris men när jag kollade vad som gick på tv nu på dagen så såg jag att de gick. Det var bra för jag missade de igår.


Så här blev det. Jag glömde ta kort på hur det såg ut innan.
Men det var blått innan och nu är allt svart! :)







milla.


Kommentarer
Postat av: Therese

Kanonfint, det blir bra

2009-04-06 @ 16:36:16
Postat av: malla

ååh, det blev ju jättesnyggt:)

2009-04-06 @ 16:54:31
URL: http://mbrege.blogg.se/
Postat av: elle

Snyggt,det var kul att se:)

2009-04-06 @ 17:12:51
Postat av: Lars

Stolarna och bordet blev snygga. Roligt att de fick nytt liv.

2009-04-07 @ 07:04:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0