5 mars

Crazy!

Jag har snart varit vaken i en timme. Jag har hunnit städa iordning lite i köket och satt på en diskmaskin.
Linus och Philip (Linus lillebror) ligger och sover i vardagsrummet så jag tog med mig datorn och godiset in till köket. Jag är så sugen på läsk men vi har ingen så jag får nöja mig med apelsin juice.

Igår var det skit skoj. Min kusin kom och hämtade mig och min andra kusin ungefär halv fyra, vi åkte lite senare än vad som var tänkt. När vi kom till Eskilstuna mötte vi Linda (min syster) utanför affären. Vi handlade och åkte hem till Linda och började med maten. Det blev trerätters middag. :)
Vid 18 tiden åkte jag och hämtade våran faster, sen började kalaset. Det blev god mat och dricka, många skratt och "Tobbe" berättelser. Sen åkte Singstar fram och till och med jag sjöng men de var bara för att jag hade chans att vinna och de har jag aldrig annars. ;P
Jag trodde att jag skulle hinner hem så jag kunde hänga med alla ut men så blev det inte. Jag var hemma någon gång efter 03.00.
Tack för en toppen kväll! :)

Nu kommer jag skriva lite skämt från igår. Inte för att någon kommer att fatta förutom dom som var där. ;D
"Superpa, truperpa", "ooooh     yeeeeeah", "take a chanes take a chanes take a chanes take a chanes"
Ja, det var i alla fall kul när man var där. ;P

Idag fyller Sophie år, GRATTIS! :D
Vi ska dit och fira henne idag. Tyvärr hann jag ju inte hänga med ut. Men som tur är så kommer det flera gånger! :D

Nej, nu ska jag gå och kolla om dom där har vaknat till liv, sen ska jag nog fixa mig lite.






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0