4 april

God morgon! :D

Igår hann jag inte skriva något för efter jobbet var jag tvungen att fixa mig direkt. Jag, Linus, André och Pata skulle åka till Eskilstuna. Pata skulle spela hockey med sitt jobb och vi skulle kolla på. Han skulle vara där 18.00 och matchen började 19.00 så mellan de åkte vi andra och åt.
När vi hade kollat klart på matchen åkte vi hem till Pata och glodde på film och jag var inte långt ifrån att somna.

När vi kom hem åt jag två ägg sen somnade jag på soffan. Jag har fått värsta knäppen för ägg, det är skit gott!

Senare idag ska jag åka till syster med nåra av mina kusiner. Vi ska vara där klockan 15.00, för då ska vi åka och handla och lite sånt. :) Vi ska nämligen fira min faster som har fyllt. Så vid 18.00 kommer hon och då börjar vi att äta och dricka gott. :)
 Sen kanske vi få se om det blir utgång här i Strängnäs beror lite på när vi ska åka hem. Men de vore kul eftersom Sophie fyller 18 år imorgon och ska ut idag efter 00.00. :)






milla.


Kommentarer
Postat av: Lars

Ha en bra och skön hel, Milla!

2009-04-04 @ 11:24:16
Postat av: Anonym

Inget fel att äta ägg nu det är jo påsktider....så du ligger helt rätt i tiden:)

2009-04-04 @ 12:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0