28 april

Blaha blaha..

Jag har fått i mig min lunch nu som bestod av pommes, beasås och korv. Det är säkert många som tycker det låter äcklig men jag tycker det är så jävla gott!

Igår när jag åkte hem från jobbet small det till i bilen och började låta lite konstigt så när jag kom in till Strängnäs stannade jag bilen och gick ut och titta. Då hängde det något framtill under bilen men det gick att tycka upp igen.
Så idag när jag skulle åka till jobbet gick det sönder igen. Jag hade precis kommit ut på motorvägen sen small det till igen. Jag svängde av vid Härad och kollade. Det var samma sak som gårdagen. Jag tog telefonen och ringde min chef som fick komma och kolla. Han ringde bärgningsbilen som fick komma och hämta min bil så åkte jag till Eskilstuna med chefen.
Varför ska alltid jag ha så otur när det gäller den där bilen?!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0