26 april

God morgon!

Igår hann jag inte skriva för på förmiddagen låg jag ute på balkongen och solade sen när killarna skulle iväg och skejta tog jag med mig solstolen och solade där. Så när jag kom hem och kollade mig i spegeln var jag röd som en kräfta!
Man får tänka att man blir brun sen efter ett tag. ;D De röda har redan börjat gå bort lite. :)

Efter solningen drog vi hem duschade och började med maten. André var med oss och åt. Efter maten började jag fixa mig för jag skulle ju till Sofia som vi skulle fira igår! :D
Först var vi hemma hos henne och hade skoj, påvägen till BK fick vi prata lite med polisen. Dom tyckte inte om att vi drack på offentligplats men dom var snälla och lät oss fortsätta. :)
Väl på BK bjöds det på dans! Det var kul, dom spelade bra låter. Det var en lyckad kväll. :) Hoppas du hade kul Sofia. :)

Snart ska jag få i mig lite mat.
Hoppas ni har haft en bra helg!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0