24 april

Todililohooo!

Det blir ingen lägenhet, i alla fall inte den jag kollade på igår. Den var inte värd pengarna och så skiter jag i det. Synd om tjejen som kollade på min lägenhet om hon nu tyckte om den.

Jag var även hos frissan igår och fixade till håret, fan vad skönt! Slippa de risiga och den fula utväxten. Det är så bra med min frisör. Jag behöver inte säga hur jag vill ha det. Hon vet precis vad hon ska göra. Det är bra eller så är det jag som är tråkig och ser likadan ut i håret hela tiden. ;D

Senare idag vet jag inte riktigt vad som händer. Ska nog lägga mig och sova lite när jag kommer hem så jag orkar vara uppe lite längre ikväll. Det är så himla tråkigt att lägga sig tidigt när det är fredag.
Sen ska vi åka och handla. Det är ganska mycket som ska införskaffas.

Jag ska kolla till maten nu,
ha en trevlig fredags eftermiddag!






milla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0